2010-08-20
 13:56:45

puss

emilia mår bra nu & jag har inte haft någon lust att skriva något här.
men nu har jag inte så mycke annat
för mig, så enjoy! gjorts sen sist? hm, vi har målat om i köket.
great, jag är skit nöjd. och annat fix med lägenheten, kan lägga in pics
senare! igår? vaxade benen, m-mm.. så nu sitter jag här med mina fiina lena
ben & myser, iloveit. haha, jag är ingen vidare bra bloggare, då det faktiskt inte
händer så mycke oväntat i mitt liv ;) umgicks med dilba också. gabbe var på match. dom förlorade igen, förlorare som dom är. haha, nej de där tar jag tillbaka.. men orkar inte ta bort & skit, jag bara skriver på! blir roligast så :)

ja´a, jag har blivit kaffe-torsk också. det är ingen vidare bra kombination
med min förstoppning kan jag lova! ajaj.. jag ska sluta men inte idag & inte imorgon.. kanske någon annan dag? ;) det visar sig dudes.

ah, gabbe är hos sin pappa med em´s.
jag är förkyld & somnade till på soffan i EXAKT 6 minuter
och jag känner mig bättre & utvilad. hur stora är oddsen?

mysigt mess jag fick för någon minut sen av gabbe;
älsk, emilia bajsade på sig så hårt att hon fick ledsna läppen :P
aha, så.. jaja, vad svarar man på det? haha.


äh, jag borde göra något vettigt.
yey, har fortfarande soffkudden kvar i ansiktet, så jag skippar
den där töntiga cam-bilden idag! hoppar in i en dusch, väntar
på att min lilla familj ska komma hem. sen vad händer senare? jag
ska möta upp dilba iallafall, och vad som händer ikväll- det visar sig!


Jennie

taaaa bild på dig och diilba:o



PUBLICERAT: 2010-08-20, 17:44:15 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: