2011-01-23
 11:37:59

I´m baaaack!

I´m back bruuuds!

Har hänt massor sen sist jag skrev här.
både massa bra & endel dåliga saker..
vissa saker vill jag inte ens dra upp här i bloggen, känns
helt meningslöst då folk dömmer en snabbt!
har förlorat folk i min närhet & lärt känna nytt folk,
& just nu gör jag inget annat än trivs! gillar läget helt enkelt..

lillan har börjat på dagis & hon trivs, vi gillar personalen som förövrigt
är ganska unga. det känns jätte bra! det är väl alltid svårt att lämna
ifrån sig sitt barn till okända människor för första gången.
vårat eget kött & blod, vårat allt- prinsessan emilia!
-

jag har börjat jobba timvis ute på sätrabrunn. lärt mig massor
med nya saker.. life is goood!


ja, vi har flyttat till en annan lägenhet sen sist. vi hade tydligen
stora vattenskador i den gamla? så vi behöll den här då den är större.
iallafall emmis rum & båda hallarna. + att katten har fått en egen toalett!

nej, jag undrar om charlottan är hemma.
jag drar dit på en kaffe!
sen ska jag ha en spakväll alldeles för mig själv, de är efterlängtat!
vi hörs!




Natalie

hejsan! De va inte igår..hur mår ni? VA stor Emilia har blivit!! Helt sjukt va tiden springer iväg!



PUBLICERAT: 2011-02-07, 06:46:26 | URL: http://www.nattet.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: