2010-08-10
 20:22:37

c",)


mitt hjärta är & tränar, han kommer nog hem när som helst.
nyttiga han! m-mm, jag däremot tänkte springa ner & köpa godis när han kommit hem.
äh, what the hell.. jag är snyggare än dig iallafall! :)

lillsnuttis sover och pratar i sömnen.. jag får lägga upp videon här på bloggen
någon dag, då vi har tusentals!
-
a, min dag idag?
hoppat i sängen & skrattat åt emilia så jag nästan kissade på mig.
tagit promenix ner på stan, mötte upp gabbe, a gjort alla vardagliga saker såsom tvätt, middag, lunch & stuff like that. trodde aldrig att jag skulle säga det här, men jag längtar efter att börja jobba.. men såfort jag gjort de så kommer jag sakna att vara hemma med emilia varje dag. men vad ska man hitta på om dagarna? jag börjar tröttna på salas "alla" lekparker!

jaja, imorgon ska vi gå och hälsa på syster som är hemma från karlskoga
denna vecka. :) och snart flyttar dom tillbaka till sala igen, då är dom
här i stan på heltid! det gillar nog em´s..




tyckte bara em´s var så söt i den här pyjamasen! :)
-




nu kom gabriel in genom dörren! great. myskväll, tur att jag
har mys-outfiten på mig redan! I´m redy hun. - för film! ..eller? haha!


Jennie

hahah sööt hon är , var har du köpt den kitty?:O



PUBLICERAT: 2010-08-10, 20:58:38 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: