2010-04-25
 20:17:21

-

Emilia ligger inne på sitt rum. redo för att sova, tycker iallafall hennes mamma
& pappa, men enligt henne själv så är det lekdags. haha, hon brukar leka
en liten stund i sängen, sen somnar hon så snällt så!

- idag fyller monis 20 år, congratzz mäijt! :)
får se om jag tittar förbi där lite senare ikväll en snabbis eller om vi tar det imorgon?
jag fyller på onsdag! :)

heelt slut i benen.. har nämnligen varit ute & rännt heela dagen lång.
& det känns i mina vader kan jag ju säga.. flera mil har jag & linda säkert gått idag!
det var inga roliga ärenden, & inget jag vill dela med mig av i bloggen heller..

synd, man skaffar ändå en blogg för att kunna skriva av sig.. eller?!
men så funkar det inte i den här stan, jävla skit människor det bor här.
skitsnack hit & dit, sköt ert eget liksom. jag vet att jag har ett bättre liv än vad ni har,
att jag har världens finaste pojkvän & en underbar dotter, min snygga kropp & ja´a,
allt som alla andra vill ha. I know it, HA!

mitt hjärta tittar lite på tv, nu hör jag att em´s slutat prata där inne så nu
somnade hon nog :) så hårfix nu! weei, jag har faktiskt längtat. & dom sista dagarna så har jag seriöst skitit it. det har inte varit de jag prioriterat först & främst kan jag ju säga!

vi ska mysa & titta på one tree hill sen! :)
imorgon ska jag hjälpa svärmor att städa deras gamla lägenhet,
sen blire att åka & handla, sola & förhoppningsvis är det niice väder, då åker glajjorna &
vårjackan på!


Min familj!



Jennie

precis du har en bra familj och du är en bra mamma så skit idet (A)



PUBLICERAT: 2010-04-25, 21:12:12 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/
ANONYM

Shit asså.. din blogg roar mej så ända in åt helvete.. Du verkligen MÅSTE intala dig själv att du har bra familj, att du är snygg osv.. vafan Finns det inget värt du kan berätta miss "jag behöver uppmärksamhet"?? börja käka, så kanske, men bara kanske man kan titta på dej utan att det gör ont..


Shortie

Du har en underbar familj och en UNDERBAR dotter.. och bra självförtroende ska du ha U go for it girl =)



Till Anonym- Varför så jäävla feg och vara anonym säg till mia i ansiktet istället för att förmodligen snacka skiit bakom ryggen, falska jävel.

Eller så handlar det bara om avundsjuka???

ÄCKEL!!



PS. sorry Mia men sånt gör mig jätte arg, och jag hoppas verkligen inte att du tar åt dig av sånna idioter som den... för det borde du verkligen inte göra, du ska va glad att du har den underbara familjen du har och dem vännerna.



Kram Emina


Tobbe | Tävling om parfymer på bloggen! :)

Tjena! =)

Allt bra? :P



Jag har tävling på min blogg om 2 parfymer!

Var med du med! :D



Här är länken till tävlingen:

http://tobbees.com/2010/may/tavling.html#comment



PUBLICERAT: 2010-05-08, 04:45:52 | URL: http://tobbees.com
Sandra

Heii, förstår precis hur du känner. Är så j*vla trist att inte kunna skriva om det man vill bara för att folk då ska börja snacka skit. Är väl tyvärr så i Sala :(



PUBLICERAT: 2010-09-19, 17:56:01 | URL: http://sandraelena.blogg.se/
Sandra

Såg nu att inlägget är ca 5 månader gammalt. Mitt internet är nog knäppt :S Aja hehe



PUBLICERAT: 2010-09-19, 17:58:11 | URL: http://sandraelena.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: