2010-04-10
 22:20:36

bröllop imorgon!

jag & hjärtat låg vakna till 02.30 igår på en madrass framför datorn och
tittade på massa avsvitt av one tree hill, haha. emilia vaknade 06.00 imorse,
lite tidigt.. meen gabbe tog henne, & jag somnade om! jag vaknade inte fören dom kom
in & väckte mig vid 11.00, jag fick sova ut! min pojkvän är en sötnos!
I deserved it,
men det gör han också så imorgon är det hans tur att få sova, & jag ska ta emilia.

mamma & pappa ska ju gifta sig imorgon.. sött! :)
har lagt fram kläder till emilia tills imorgon, en söt liten skjorta, ett par jeans & hennes 
små skor. eller ska hon ha klänning? äh, spelar väl ingen roll hon är söt om hon så bara
har sin blöja på sig! :)

hon är busig, hahah. idag när jag la in smutts-tvätten i maskinen så satt hon brevid &
drog ut den, som vanligt. & hon åt upp ett viktigt papper jag hade skrivit idag
för att jag skulle komma ihåg vad jag ska packa ner till imorgon.
men åh, vad hon har skrattat idag.. våran fina lilla tjej!

jag har precis färgat håret, det ser inte fy skamm ut längre. nu törs
man nästan visa sig ute iallafall, men jag är inte klar än. & jag lär klicka hem en
ny hårförlängning också! :) mitt hjärta tittar på fotbollen, jag vill också se. men jag
tänkte lägga mig i ett bubbelbad en liten stund, vill inte lägga mig så sent ikväll.
jag blir trött av att få sova ut, konstigt nog. men I just love it!

nä, slänga ihop lite välling till imorgon & bad vare ja!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: