2010-04-11
 08:39:38

busunge!

emilia är överallt!
hon drog ut varenda låda i köket, öppnade dom flesta skåpen & har dragit ut
alla grejer typ, under tiden jag städade upp där smet hon in i badrummet & jippi,
katten hade varit på lådan & när jag hittade på na så satt hon & käkade bajs.
men det kom en kräka, ännu mysigare.. thanks! inte min morgon idag, kan jag ju säga.
nu är det 3dje gången emilia drar ner alla dvdfilmer så jag ska väl börja plocka ihop dom igen
mm, hon är pain in my ass.. men samtidigt så kan jag inte låta bli att skratta åt henne,
när jag säger något till henne så skakar hon på huvet & skrattar bara.
hon är så söt. en liten rackarunge! bortsett från att hon just åt kattbajs då :/

jaja, fixa frukost, bada em´s, duscha, fixa iordning oss sen väcka hjärtat.


emilia städar! fin i håret..
eller inte! ;)

nu står em´s & lyssnar på imse vimse spindel, vickar på blöjan & skrattar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: