2010-04-29
 20:21:24

emmaljunga till salu?!

igår var ingen vanlig dag för det var mia´s födelsedag...
var mysigt! jag, hjärtis, erik & em´s åkte till västerås & shoppade lite.
jag hittade faktiskt ingenting förutom 2 linnen! eller jo, jag hittade massor
men minsta storleken på allt verkade vara small :( gabbe däremot hittade ett par
snygga jeans & en skjorta. åt på max, mums. & em´s fick hoppa hoppborg för första
gången i sitt liv. hon tyckte det var svin roligt & det gjorde jag också ;)
sen var vi hem till mamma. hon hade gjort tårta :) jag åt inte, men den var fin. hahah
köpte lättöl och hade det mysigt framför one tree hill när vi kom hem.
vi somnade tidigt, vi är lite halvsjuka :/

imorse väckte gabbe mig med maasssaa pussar, hur mysigt äre inte
att vakna så istället för att hämta em´s på en gång? hihi. vi åt frull & sånt, sen
väckte vi emilia, då var klockan runt 08.30, härligt.
varit ner på stan idag igen. jag köpte parfym för presentkortet jag fick där igår. & lite
hårprylar! sen köpte vi 2 pyjamaser till emilia, strumpor, byxor & en tröja :) & jag hittade
ett par jeansleggins, i like them alot. sen systemet, köpte en vinflaska till siv & roland, dom
firar deras 22åriga bröllopsdag idag, säger man så? jaja, you´ll get it.

var hem till dom, åkte & storhandlade och ja, dagen har gått fort.
har även köpt en ny vagn till em´s idag! :D
så ska lägga ut våran andra på blocket, ingen som vet någon som är intresserad?
` en emmaljunga duo edge m. liggdel, sittdel, myggnät, regnskydd, skötväska, åkpåse osv osv.

vart tacos ikväll, jag har ätit som en häst :) jag gillar´t, dessvärre inte min
mage.. emilia somnade nyss. one tree hill vart precis klart, & min pojkvän är så snygg där
i soffan så jag ska pussa på honom!

/m.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: