2010-04-09
 19:09:05

*

emilia somnade för någon minut sen, i gabbes famn.
vi hade sovmorgon imorse då emilia sov hos siv & roland, vi vaknade
& låg kvar i sängen och mös.. åt frull, & tittade på några avsnitt one tree hill.
lite fix & sen gick vi ner på stan. jag bytte mina tajts.. igen, dom var för stora.
köpte dom på barnavdelningen & var tvungen att byta till storlek 148, alltså för 10-11
åringar, lagom roligt att allt är för stort jämt! jajaa, jag är rätt liten..
sen hämtade vi sån där grej till tårtan med våningar till mamma & pappas bröllop på
söndag. mm, dom ska gifta sig, hah. undrar vad dom fått de ifrån efter så många
år ihop! men roligt ändå :) vi fikade lite hos siv & roland och hämtade lillsnutt,
gick förbi mamma & pappa & lämnade tårtgrejen & dom bjöd på mat, mums! ;)
kom hem för en liten stund sen & här sitter jag, tänkte glo på några one tree hill avsnitt &
hämta en glas juice, sen blire bubbelbad!

imorgon kommer mikkis&krille hem igen, & vi ska fixa med smörgåstårtor och alltihop.
jag är inte så duktig på sånt där, men något borde jag kunna hjälpa till med! ;)

´ mitt hår är fortfarande inte riiktigt som jag vill ha det, så jag lär ösa i med silverschampoo ikväll & en jädrans massa inpackningar då det är ganska slitet efter alla
blekningar! jag såg ut som en kyckling sådär lagom till påsk, haha.

nääeee, one tree hill nu & pussas med älskling!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: