2010-04-27
 21:17:21

skit.

mår inge vidare, har inte kunnat äta ordentligt på 3 dagar nu!
eller ordentligt, har inte kunnat äta något överhuvetaget, It sucks! :/

vaknade tidigt, traskade ner på stan. jag, gabbe & em´s ofcourse. lite väl tidigt kanske, eftersom allt var stängt.. hah, men tur så fanns det en affär öppen & det var blomsteraffären, & det var precis dit vi skulle. köpte en blomma till siv & roland, då dom faktiskt alltid ställer upp på oss. mamma & pappa också såklart, så dom ska få en blomma också. snälla vi :) sen gick vi till siv & roland´s nya place..  sen har vi varit & städat siv & roland´s gamla lägenhet. sen tittade lee förbi, vi gick ner på kina & åt lunch. & voila, jag fick i mig mat.. men ytterst lite. + att sen dess har jag inte mått nå vidare. vad är det för fel på mig?!

gick iallafall en sväng på stan, köpte ett par skor, lite smink, hårprylar & bikinitrosor!
traskade hem till siv & roland igen, hämta gabbe & em´s och gick ner på stan igen..
då fick gabbe ett par shyssta pjucks han också ;) & 2 skjortor.. & jag ett somrigt linne
av gabbe i födelsedags present! fast jag fyller inte fören imorgon.. men jaa..

jag fick välja vad jag ville ha. annars tycker jag att jag behöver precis ALLT, men bara för
att han sa så, så kom jag inte på något alls. typiskt va ;)

lee följde med hem, dom beställde pizza & jag en sallad. väldigt onödigt av mig då
jag fortfarande inte kan äta. det var min dag, & nu snuttar emilia, & jag ska
nog lägga mig väldigt tidigt ikväll, min mage dödar mig! jag lär ringa min läkare imorgon,
på min födelsedag. hah, alltid ska det vara nå fel på mig.

sängen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: