2010-04-15
 18:50:13

spinning!

Emilia har inte somnat än! hon bara busar & slänger sig runt i sängen om
vi lägger in na på hennes rum, hah. Gabbe ligger & vilar i soffan.. han har precis fått
massage. just doing my thing, taking good care of my boy!
Em´s busar brevid..

Igår umgicks jag med dilba. vi glassade i solen, gick en sväng på stan, var ute med emilia & hennes cykel.. & hon hjälpte mig med håret, ännu en blekning. så nu börjar det bli ljuust, lär bara ösa i med silvershampoo & bli av med den snygga gula färgen! beställde en hår-
förlängning igår också, så hoppas den kommer i dagarna! tog en varsin öl gjorde vi också när em´s hade somnat.

gabbe umgicks med putte & erik, dom tog någon öl och spelade kort.
jag gick ut och sprang, tro det eller ej.. men jag rörde på döa fläsket, haha. & om någon timme ska jag iväg på spinning med Natalie, & jag vet att jag kommer inte att överleva. haha! jag & min kondition, not the greatest.. men det ska bli roligt!








- såhär tjusig var jag i håret här om dagen, nu är det något bättre iallafall!
jag bjuder på den bilden, your welcome.

ska pussas med min fina pojkvän nu!

Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: