2010-04-20
 07:21:43

stinky pants!

06.10 hörde jag lillan stå & prata på sitt rum,
hon fick välling & ny blöja och nu är det full rulle på henne. :)
Gabbe vet inte ens att vi är vakna än, jag smög ut ur sovrummet så han får fortsätta sova
så länge han vill! han brukar nämnligen alltid ta emilia på morgnarna, jag har blivit för bortskämd.. det är som om jag somnar om med flit för att jag vet att gabbe ändå tar na,
fast jag brukar gå upp strax efter dom iallafall. men det är inte vidare snällt,
så det ska bli ändring på det. precis bytt blöja på stinky pants igen, tänkte
börja fixa iordning mig strax & gå ut och gå med em´s. kanske en liten runda runt
dammarna, & sen till affären & köpa frulls till mitt hjärta.

så fåre bli. senare ska jag ner på stan & köpa en sista hårfärg och klippa mig,
för min förlängning kom igår! =D

yeeey! hoppas det blir bra nu, får duga så länge iallafall.
nej, fix vare. & ta tag i disken som står kvar sen igår kväll! ;)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: