2010-04-18
 19:07:06

time will tell!

emilia är 10 månader idag. det är heelt sjukt, jag hänger inte riktigt med.
2 månader kvar tills hon är 1 år? snart kan hon gå, springa, prata, & allt.

hon är ett barn. 17år & 2 månader kvar tills hon går & köper sitt första ciggpaket lagligt, &
springer på krogen varje helg, 12år & 2 månader kvar tills hon börjar röka & dricka
bakom ryggen på oss, springer ute med killar, ber oss dra åt helvete & ja, allt sånt.
nej, hon får inte bli äldre. det har gått alldeles för fort, haha.
det var inte länge sen alls hon låg där på rygg & sprattlade, kunde inte
så mycke annat än att sova, äta, skrika & lukta illa.
-

gabbe är & tränar, emilia busar & är inte ett dugg trött. jag hade hoppats på att
hon skulle somna ganska tidigt idag så jag hann slänga i en färg i håret innan gabbe kommer hem.. men jag hinner! när em´s har somnat så ska jag måla naglar, slinga håret, lägga mig i ett bubbelbad & sätta på lite musik. sen när gabbe kommer hem så blire film & mys! imorgon eller iövermorgon kommer nog mitt hår också, I´m so excited!
så då lär mitt hår vara lite ljusare innan de bara, men sen så ska det nog vara bra!

idag vart jag erbjuden ett jobb också, försäljare of course för ett sminkföretag,
kan vara bra med lite extrapengar så jag kan skämma bort mig själv ;)
men vi får se hur jag gör. tänkte om jag ska försöka fortsätta plugga till hösten,
kan vara bra att ha ett jobb vid sidan av. men det visar sig, jag ska sova på saken!
.. ska leka lite med em´s så hon blir trött ;)
Puss.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: