2010-04-10
 23:01:30

-

Humör: I´m happy!
Gjort: Färgat håret precis.
Planer: Bada bubbel & ansiktsmask, mysigt.
Ser på: Dataskärmen.
Lyssnar på: Barca - Real Madrid på tv´n.
Läser: Det jag skriver..
Äter: Ingenting, nyss en macka & te.
Bästa: Gabriel är bäst alltid.
Sämsta: Min magkatarr sucks!
Väder: Blåsigt, iallafall tidigare.
Kläder: Linne & trosor.
Hår: I en boll mitt på huvet.



1. Är du snygg? Inte alltid, Men oftast ;)
2. Är du fet? Nix, I´m not.
3. Är du smal? Javisst!
4. Är du en sportfåne? Nix.
5. Är du sjuk? Ibland, haha.
6. Är du rolig? Ja, men är nog den enda som tycker de ;)
7. Är du feg? Oftast inte, men det händer.
8. Är du törstig? Nej.
9. Är du 15? Ja, i huvet.
10. Är du rik? Nej, dessvärre inte.
11. Är du fattig? Ibland, hah.
12. Är du smart? Kanske inte var skolans ljushuve, men jag är inte dum.
13. Är du shoppingsugen? Jaaa, så ge mig en miljon tack!
14. Är du retsugen? Kanske lite ;)
15. Är du saknad av någon? De vet jag att jag är.

Fyra SKULLE!
1. Skulle du vilja vara längre? Ja, någon halvmeter skulle ju inte skada.
2. Skulle du vilja väga mer? Ja, de skulle jag faktiskt.
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Om han var travis barker fast yngre, så hm.. okej ;)
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej, "jag trivs bäst här där jag kan sitta och lukta på.... "

Sju KAN!
1. Kan du viffta på öronen? Nej, men jag vill kunna..
2. Kan du slicka dig på näsan? Ja, halvt.
3. Kan du titta i kors med ögonen? Nej, inte riktigt. men ska lära mig!
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Kan bli svårt.
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Ja, då ska jag ha en jävligt bra anledning. haha, nejdå.. a, de kan jag!
6. Kan dina vänner lita på dig? Ja, de kan dom göra.
7. Kan du tänka dig pierca dig i naveln? Already done.

Fyra ANINGEN ELLER!
1. Pierca tungan eller näsan? Har både och.
2. Vara seriös eller rolig? Beror på i vilket tillfälle.
3. Brinna upp eller drunkna? Brinna upp, men skulle helst slippa båda.
4. Umgås med dina fiender eller dina föräldrar? Va? dum fråga.. mina fiender of course! haha, icke sa nicke. mina päron är guld!

Svara ÄRLIGT!
1. Tycker du om någon nu? Ja, mycket.
2. Sol eller mone? Sol.
3. Vinter eller höst? Vinter.
4. Soligt eller regnigt? Soligt.

Om MIG!
1. Hur mycke är klockan nu? 22.56
2. Fullständigt namn? Mia Therese Puhtila-Tuominiemi.
3. Vart vill du bo? Där det är varmare.
4. Vill du gifta dig? Inte nu.
5. Hur många barn vill du ha? Jag är nöjd med Em´s.
6. Är du kär? Ja, om jag är.
7. Favoritårstid? Sommar!


Har du under som senaste 24 TIMMARNA!
1. Kysst någon? Ja.

2. Blivit kramad? Ja.
3. Saknat någon? Nej.
4. Ljugit? Nej.



` nattinatti! ´



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: