2010-04-02
 10:27:03

-

var ett tag sen jag skrev något här, har inte orkat kladda.
vi har varit magsjuka här om veckan, alla 3. vi låg hemma hos siv & tyckte synd
om oss själva, haha. hon var snäll & köpte godis o sånt, min svärmor är bra hon!
emilia är där idag, hon har sovit där i natt.

så igår när vi var barnlediga gick vi ner på stan & fikade, gabbe köpte fotbolls prylar
& jag bytte mina tajts som jag köpte i förregår. sen gick vi & köpte 2 filmer, honey & the departed. såg bara honey med jessica alba, - den var bra men sånna där filmer blir
lätt lite halv fjantiga! ;) åt tacos och bada bubbel gjorde vi också! mys!
här om dagen kom gabbe hem från stan, från ett möte & hade köpt med sig
ett halsband till mig, jätte fin kedja med fyrklöver på. utan anledning, hihi. sötaste han! :)
I love my guy!

nu har mikkis&krille kommit hem till sala från fjällen igen, så vi går väl till mamma & hälsar på efter att vi hämtat lillan. & imorgon ska vi på middag hos mami&papi.

beställde hem ett par nya skor här om dagen, hm. i förregår? vill att dom ska
komma hem, jag lääängtar. vill gå ut & ta med dom på en promenad!
och någon massagepryl till gabbe köpte jag också!

jaja, har börjat liite med håret nu. iallafall gjort avfärgningen, & alla
som varit svarthåriga & använt en avfärgning på de vet hur snygg man blir i håret.
haha, jo men visst. lite gult, lite vitt, orange, mest rött & ja så där snygg, ya´ll get it.
så jag slänger väl i en ljusbrun idag & lite slingor på det, så man törs gå ut iallafall?
sen börjar jag bleka´t igen, och någon avfärgning igen, & silverschampoo är väl pricken över i´t! sen till friören & fixa till lite, & köpa ny förlängning, sen så! ;)

gabbe sover fortfarande. jag ska färga håret igen & allt sånt där nu!
/m



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: