2010-04-07
 22:28:52

köttbullar!

varit hemma idag, hela dagen faktiskt.
nu när jag tänker på´t så har jag inte ens gått utanför dörren.
har städat, bäddat om överallt, tvättat ALL tvätt iklu. handukar, lakan osv. ;)
mm, vill bara berätta hur duktig jag varit. ja justja, jag har lagat hemmalagade
köttbullar också. mhmm, jag är en hemmafru! en snygg en dessutom ;)
nej, men vi hade inga köttbullar hemma & jag vart så sugen, dessutom var
det så lätt att göra. vanligtvis tycker jag de är drygt med recept & sånt shit, men I fix it!
jaja, det var inte köttbullar jag skulle skriva om..
egentligen så vet jag inte vad jag skulle skriva om heller, men de lär väl hända något mer
intressesant i mitt liv än att jag lagar köttbullar?! haha.

jo, faktiskt det händer nya saker varenda dag. emilia pratar mer & mer,
hon är på snudden till att lära sig gå & hon blir bara sötare och sötare för varje dag som går! det rimmade, där satt den. HA! ;) nemen.. det är helt sjukt att det faktiskt är en liten människa i den där lilla kroppen, hon har liksom allt som en annan har, hon är våran. jag vet inte men jag har fortfarande inte riktigt förstått det än, men jag kunde inte vara lyckligare än vad jag är idag. jag blir glad bara jag tänker på henne, på mitt liv idag, på allt!

vi har lånat hem nitendo wii med den hära brädan & hela alltihop, & vi är helt torsk.
Gabriel kommer snart hem från sin träning, vi ska titta på one tree hill & spela lite wii,
sen äre läggdags! ;) em´s ska sova borta imorgon, siv&roland vill låna henne.

jag ska skölja ur färgen i håret nu, kanske mysa ner mig i ett varmt bubbelbad & vänta på
hjärtis. han kanske vill göra sällskap, vem vet! ;)

jag uppdaterar bättre någon annan dag!
ja´a, & bilder får ni inga. jag har haft en dålig hårdag kan man säga, eller
hahah, vecka! ;) hejsvejs!
Puss&Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: