2010-08-02
 08:09:10

burr!

brr, våran lägenhet är iskall! :(
gabbe försov sig imorse, han ska vara på plats 07.30,
han åkte inte fören 07.25 så hoppas han hann iallafall!
emilia ligger fortfarande & sover och jag har cyklat i iallafall 35
minuter! bra start på dagen, huh? I´m great. & nu är jag hungrig,
så ska  fixa frukost, vänta på att em´s vaknar, ge henne frukost &
sen ska hon & jag styra upp ett varmt bad.. woho!



mina mys-trosor, hello kittey! ni anar inte hur skööna dom är,
köpte från barnavdelningen! MEN.. bara gjorda av bommul! ;) mmm..
döljer anisktet nu igen, då kudden fortfarande sitter fastklistrad & mitt morgonfejs slår det mesta.

frull nu, så jag kan fräscha till mig efter ett morgonbad!
.. å hörs sen! ;)


Jennie

älskar kitty:P



PUBLICERAT: 2010-08-02, 11:40:02 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Angelica

HAha jag har också ett par hello kitty trosor från barn avdelningen, haha as Sköna jue, skönt att vara smal och liten så man kan hitta kläder där :P



Kram



PUBLICERAT: 2010-08-03, 08:49:45 | URL: http://angelicacomet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: