2010-08-03
 08:13:21

Goood morning!

precis klara med emilias frukost, jag själv drack bara en kopp té, inte ett
dugg sugen på något annat. buu! jag tar ett äpple iallafall så kanske suget kommer senare ;) katten är också klar med sin frukost, så nu står han vid dörren & jamar som en rabiessmittad, så vi ska springa ner & släppa ut honom alldeles strax.. han har varit ute högst 10 gånger nu & han är helt galen it. :) braa där, kan inte vara så roligt att vara katt & gå runt hemma i en lägenhet och titta på samma saker varje dag?
welcome to the good life, hårboll!

dax för morgon fix. kanske ska börja med knullruffset på huvet?
eller fågelbo´t, äh kalla det vad du vill men de är groteskt!
ta en dusch, borsta gaddarna, fixa em´s, bädda sängar..
skulle behöva slänga igång en maskin med tvätt också, men what the hell..
jag gör´t senare, eller imorgon ;)

ohjaa, jag vet att bloggen inte är den snyggaste just nu.
men jag håller fortfarande på & fixar till alla tusentals olika koder, så det
får se ut så här ett tag till.. sorry dudes!

seeeeeyaaaa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: