2010-08-01
 16:23:53

-

myskväll igår, förutom att jag somnade klockan halv 10.
halva, nä hela sala var ute & festade igår & så ligger jag "torrbollen"
hemma & sover klockan halv 10, hur stora är oddsen? ;)
nästintill gabbes knä i soffan dessutom, som en liten bebis!
men jag var så utvilad imorse & det var härligt..
och inte var jag bakfull imorse heller, HA! hoppas ni andra mår som ni förtjänar ;)

jag klippte gabbe igår, det vart faktiskt braa! om man skulle satsa på en frisörkarriär?
nesh, jag hade bara tur att det vart bra!
- klipp rakt, aj, inte i örat..  jag skulle nog tröttna på allt tjat! ;)

gabbe & em´s gick precis hem till siv & roland en snabbis, och jag laddar upp för ett bad.
med ett coca-cola glas på badkars-kanten, med isbitar i! yummie..
-


emilia myser i soffan med lite äpple :)


puss på min snygga snuttkorv!´





nä, bad var de ja!


Jennie

inte bra att festa nä , det är väl bättre att ta en öl då och då med din kille som du har gjort?:P söta dom är tillsammans, han ser så ung ut:O



PUBLICERAT: 2010-08-01, 17:51:44 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Anonym

Coca cola är aldrig fel. ;)



PUBLICERAT: 2010-08-03, 01:20:44 | URL: http://tvminnen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: