2010-08-02
 20:48:05

c",)

emilia somnar när dom helst, jag hör hur hon ligger & pratar inne på sitt rum. vi kom hem för en halvtimme-timme sen? vi har varit vid gabbes gamla sommarstuga som ligger en timme härifrån, som dom hade när han & lisen var små.. åkte vilse någon gång, men det var roligt ändå, de tyckte em´s också! :) snart ska vi titta på film- valentines day!
hoppas den är braa!

äta någon kvällsmacka, I´m so hungry!
fast jag åt precis en munk! c",)

jag hoppar träning ikväll & kör på imorgon bitti igen, om jag
hinner upp innan emilia! ska massera snyggis till filmen, som han tjatar..
-
får bli lekparken imorgon istället för mig & lillbus?
då det regnade idag, skitväder..

stackars min lilla mage som kurrar, dags att fylla på :)

seeeyaa!




Jennie

Såsööt hon är och du fiiiiiiin..



PUBLICERAT: 2010-08-02, 22:38:25 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: