2010-08-05
 21:08:48

all by myself!

"min bättre hälft" är & spelar fotbollsmatch & i vanlig ordning
så håller jag tummarna för mitt hjärta! jag har fulat runt här hemma
alldeles ensam sen klockan 6. emilia somnade när gabriel gick hemifrån,
& inte ens katten är hemma! ganska skönt ändå, bara sitta och inte göra ett
skvatt..

nu när jag skrivit av mig lite så ska jag iallafall sätta mig på träningscykeln och försöka hinna med en timmes träning.. så jag kan trycka i mig en munk sen när gabriel kommit hem utan att få dåligt samvete, haha! blir filmkväll ikväll igen, iloveit. och gabriel är glad då jag faktiskt är vaken & tittar på filmerna med honom.. i vanliga fall så somnar jag alltid till film, spelar ingen roll vad klockan är eller vart jag är. ganska tråkigt nu när jag tänker tillbaka på när vi var & skulle se sagan om ringen filmerna på bio.. varje gång så somnade jag efter en kvart & sov hela filmen! haha.. inte det bästa bio-sällskapet jag inte!
-

familjemys!





Jo, men lite snabbt ombyte sen träning..
sen kommer min fina hem, woho!
 a, vi hörs!


Jennie

vackra du <3



PUBLICERAT: 2010-08-05, 21:11:52 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: