2010-02-14
 20:20:19

-

alla hjärtans dag.
jag tycker nästan att det är som vilken dag som helst,
fast de är klart man ska ha lite extra mysigt!
vi gjorde iallafall god mat, tände ljus & sånt mys, senare blir det
bubbelbad, de bästa som finns :) emilia somnade för 2-3timmar sen
redan, alltså tidigare än vanligt.. hon har lekt som en dåre idag utan att sova emellanåt,
så antagligen därför! gabbe gick upp vid 6imorse när emilia vaknade, vad har hänt med
hennes sovtider (?!!) han lät iallafall mig sova kvar, till 8 & det var så sköönt!
snart börjar i en annan del av köping, haha. & efter de ska jag slänga ihop
en kladdkaka, mums! I love it!

händer inte så mycket alls i veckan, skönt de.
imorgon jobbar gabbe igen, & jag tänkte ta en promenad förbi mamma.
& kanske hälsa på mona, om hon har tid? lär ser deras iller dom skaffat sig :)
på onsdag ska vi till bvc med emilia, ska bli spännande att se hur stor hon
blivit, hon ligger lite under kurvan. men jag vill inte ha en fet bebis, så jag är nöjd.
hur skulle hon kunna bli fet förresten när hennes mamma väger 35-36 kilo &
gabbe är inte så mycke större han heller, haha. jaja..

sen i veckan ska vi nog ner & äta på kina med mamma&pappa, det ska bli mys!
& jag ska sola, simma o försöka få med mig gabbe&emilia till badhuset någon dag också!
vill ju använda min nya bikini, hallå ;)



` våran lilla skrutta, bara någon dag gammal!





PUSS!



jag älskar den här bilden, hon är så söt!
fasten hon ser orangehårig ut!


nej, tvdags & kladdis vare ju!
hörs då, fuckers.


jenny

Vilken sötnos =)



PUBLICERAT: 2010-02-14, 20:49:04 | URL: http://minaogonstenar.blogg.se/
Jennie

aww, du har så fina ögon:O



PUBLICERAT: 2010-02-15, 16:46:05 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Jennie

hehe tack , men jag kan typ ingenting här:$



PUBLICERAT: 2010-02-15, 17:28:37 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: