2010-02-17
 12:19:46

-

var hem till mamma&pappa och hälsade på igår, och åt ;)
skönt att slippa laga hemma, haha. jag är så lat!
efter de gick jag & emilia hem till mona, eller mona&robin (&max) deras iller.
den var söt, den skuttade omkring som en lite längre katt med kortare ben, haha.
satt & snackade massa skit, och drack kaffe. gabbe kom & hämtade emmis efter ett tag,
så hon fick somna hemma. jag kom inte hem fören 10-halv 11? tur att dom bor
2min härifrån, så det inte var så långt att gå ;)


- Max!
(mona´s bild)

jag orkar inte leta rätt på kamera sladden & lägga in nya bilder,
jag kanske glömde den hos mamma igår? jag är för lat för att titta efter den.
jag lägger in senare helt enkelt! ;)

` idag har vi varit på bvc med lillan, dom tittade hennes hörsel, vikt, längd & de gamla vanliga. allt såg bra ut & vi har en frisk liten plutt, som är lite mindre än vanligt, men hon följer sin egna kurva :)

nu snuttar emilia på gabbe & jag tänkte byta om till myskläder ;)
senare ska vi beställa pizza & bara ta de lungt!

fick en ny byrå här om dagen också. har börjat sortera kläderna, ser välorganiserat ut ;)
betydligt bättre än tidigare iallafall, I´m happy! nu ska vi bara måla om sovrummet så
är jag nöjd, vinrött. fan vad snyggt de kommer bli ;)



Imorgon blir det lunch på kina.
nej, myskläder var det! :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: