2010-02-18
 14:50:39

-

ny dag!
igår tog vi det bara lungt hela kvällen, låg & tittade på os & fastnade för de helt.
så spännande vissa gånger! Imorse vaknade emilia första gången vid
04.42 & det kändes som om jag gick i sömnen när jag hämtade in henne
till vårat rum, men hon somnade om efter ett blöjbyte. hon vaknade igen innan 6,
& åt och somnade om till 07.45!

gabbe gick ut & sprang på förmiddagen, lee & fredrik kom förbi
och sa hej en snabbis! sen gick vi ner & mötte mamma & pappa på stan,
gick och käka lunch på kina. så gott! jag älskar sushi! emilia var så snäll hela
tiden, hon fick en ny nallebjörn så hon var nöjd..
sen gick vi en snabbis på stan, mamma köpte 2par byxor, strumpbyxor, 1 tröja, ett linne &
en halsduk till emilia. & jag hittade en hello kitty tröja på barnavdelningen som
min snälla mamma köpte till mig, hihi. & snus fick vi också! thanks!


a just ja, jag & gabbe gick genom torget när mamma hade stannade till &
pratade med någon. då kommer en racklig punderkärring fram & seriöst skriker
- du har trådar hängandes från din tröja & jag tittade ner,
då skrattade hon & skrek ännu en gång - nej, det var bara dina ben.
jag skrattade bara & sa fuck you och gick vidare.


nu har vi precis kommit hem. gabbe tittar på os & emilia har precis ätit, &
nu är hon överallt och leker! jag vill ta ett varmt skumbad & en kopp te!
så blir det. så lägger jag antagligen ut bilder senare idag :)

natalie frågade om vi skulle ses idag, så vi får se..
imorgon är vi bebislediga igen, mamma ville låna emmis! ;)


natalie

Hittade hit=) Fina bilder=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: