2010-02-19
 18:06:43

*

tidig morgon idag igen..
lillan vaknade 5, somnade om till 6 då gick vi upp!
gick ner & handlade frulle när affären hade öppnat..
jag älskar cibatta & apelsinjuice!
har varit en sväng på stan, sen kom siv & lisen förbi
här hemma och hälsade på emilia, och vi fick skjuts till mamma.
så nu har vi lämnat emilia där, - för inatt är vi bebislediga! ;)
vi hade planerat att gå & bowla, men detta väder.. It sucks!
sen planerade vi simning, men man är inte dåligt trött :/ sen
planerade vi att åka pulka istället, men nej inte det heller.
det snöar för mycket! ruttet & bli förkyld, för då blir lillan det på en gång!
så.. tadaa- det blir att bara slappa idag igen, otippat va? haha!
I love it. köpt god mat & frukt har vi iallafall gjort, sen
blir vi nog fastklistrade framför OS!

jag har beställt nytt hår idag, weii. jag längtar tills de kommer,
mitt är inte dåligt slitet! :( blev svart iallafall, får ha de tills jag bokat frisörs-
tid, men det ska väl inte dröja så länge. men som sagt så är det
onödigt att boka tid när jag fortfarande inte vet hur jag vill ha det!
men jag ska tänka på´t!




inte så bra bild. eller smutsig spegel,
men det ska likna min söta hello-kitty tröja jag köpte igår, haha.
inte så snygg, nej.. men mysig, så det så!


Mammas voffsar..
sötnosar!



`OS-mys!
osminkat & väldigt fult, men den bjuder jag på!


en nyvaken emilia & en glad emilia!



Jennie

Så fin är du eller ni är söta :o hon är söt med



PUBLICERAT: 2010-02-19, 18:17:17 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Emma

vad söt hon är =)



PUBLICERAT: 2010-02-19, 20:06:01 | URL: http://emmmmaf.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: