2010-02-08
 10:12:19

måndag!

gabbe är i västerås & jobbar, stackarn. han fick gå upp innan 6 han,
jag hann somna om i ett tag iallafall innan jag vaknade till
igen av att lillan stog inne & "pratade" på sitt rum, sötaste lilla hon..

såg på facebook att de är flera stycken som skriver om hur mycke dom hatar barn osv.
och om jag håller med dom, barn är det vidrigaste som finns. hah, kan man skriva
så fasten man är mamma? ;) men det är väl föräldrarna det beror på också, när dom
låter sina fula ungar stå & skrika inne på ica!? finns det något värre? jo, förkylda & feta barn..
varför låter man sina barn äta så onyttigt & sen inte får dom att röra på sig? dom lär ju få bort
dom oönskade kilorna på något sätt! & barnen vet ju inget annat! det är annorlunda om
kilorna kommer i senare år. men jag tycker att feta männsikor inte har någon självrespekt!
som dom som varit gravida, dom kör fortfarande med att det är "graviditetskilorna" som sitter
kvar.. vadå 4 år efter?! det är väl bara att ta barnvagen & gå ut och röra på sig.

hur mycke jag än ogillar barn, så är det skillnad med våran skrutt.
hon är snällare än alla andra, bättre än alla andra & mycket finare än alla andra.
så ser jag på saken! ;) & jag vet att jag är rätt.

har varit lite extra nyttiga i veckan som varit, & jag tycker att
jag själv är så duktig som har lagat lax, kycklingfilé & en massa sallad osv.
jag som knappt kunde göra nudlar själv innan jag & gabbe flyttade hemifrån, haha.
... & helgen var lugn, jag & hjärtat delade på någon drink & tittade massa film :)
när em´s somnat ofc.

`nu ringde mitt hjärta, 2 ggr på 5 minuter. mm, han måste sakna mig ;)
- ringer du igen?
- ja, jag vill ju prata med min älskling!
:)

em´s kryper runt & leker, hon är överallt! & sen tittar man till na efter
några sekunder då står hon upp utan att hålla i sig, så läskigt!
hon håller på att lära sig gå, lillskruttan, hon är på G!

jag ska försöka lägga emmis en liten stund, sen ge henne lite mat.
sen kommer nog Gabbe hem, då ska jag passa på att springa ner på stan
och lämna in babymonitorn som har slutat fungera av någon anledning.
och även gabbes klocka! vill inte ta med emilia ut, då hon haft hosta några dagar!


em´s em´s em´s




Majsan

vad söt hon är :)



PUBLICERAT: 2010-02-08, 16:33:44 | URL: http://mariawolff.blogg.se/
Anonym

Eran unge lär säkerligen skrika på Ica, det är liksom barn ;) Precis som du.


Anonym

Eran unge kommer säkerligen också skrika på Ica, det är ju barn. Precis som NI;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: