2010-02-10
 15:23:59

-

var på dåligt humör i ungefär 10 minuter igår, sen var
allt bra igen.. gabbe kom hem senare & jag fick min snus! :)
emilia somnade & vaknade på strålande humör, & jag hade inte alls lika
ont i käften! vi gjorde iordning mat.. kyckling, ris, sås & sallad. mums!
sen tog vi ett bad, alla tre. sen vart de film & mys när lillan somnade.

idag vaknade emilia strax innan 8 tror jag?! vi gav henne mat & ny blöja,
sen fick hon leka ett tag medans vi låg kvar & drog oss, och tittade på vakna med the voice!
åt frukost & fixade iordning oss, sen gick vi till siv&roland och hälsade på.
gjorde iordning lunch när vi kom hem, torskfilé, potatis, sås & sallad..
vilka grejer! om man skulle satsa på en karriär som kock.. ;) eller inte!

`förlorade precis våran guldkrona i yatzy :'( nu har vi såndär kass
silver igen, haha. jag ska speela mer nu & vinna tillbaka den :)
emilia sover i gabbes famn, sötaste!

senare blir det nog en promenad,
imorgon är vi barnlediga, yes. :) !
PUSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: