2010-02-11
 19:01:19

-





nu har vi varit & lämnat emilia och ätit hos mamma.
det ska bli så skönt att gå & lägga sig ikväll och veta att vi kan sova ut
imorgon bitti & ligga och dra oss hur länge vi vill! :) me like it alot.
sprang in på åkrahallen på vägen hem & köpte cola. hittade även ett
par ljusrosa leggings som jag tyckte var så söta så jag var tvungen att köpa dom ;)

försöker komma på vad jag ska göra med håret nu, vill boka tid hos frisör men
det känns ju onödigt att göra de innan jag bestämt mig :/ jag har tröttnat riktigt mycke
på svart, så tråkigt. om jag skulle bli blond igen? men det blir man ju inte över en natt heller.. det blir någon avfärgning iallafall, & kanske ljustbrunt till en början med
några slingor i? eller kanske något rött?! men vill inte tokbleka det som förra gången,
vill ha lite kvalité kvar & inte sönderblekt, torrt & risigt hår.
hur som helst så är det finare med lite ljusare till sommarn iallafall! :)

` sitter & spelar yatzy, gabbe hade vunnit tillbaka våran guldkrona men jag förlorade
den lika snabbt igen :/ I´ll suck!
har tv400 på i bakrunden, jerry springer. haha, vilket skämt!
men det är så uppgjort så att det blir tråkigt, men vilka sjuka männsikor det finns!
där sitter en skelögd tjej med blått hår, & ser FÖRJÄVLIG ut. haha,
& är otrogen mot sin pojkvän med en tjej som hade ihop det med
hennes pojkvän tidigare?!  :/ nej jag ska försöka vinna en sista gång på yatzy´n,
jag har fastnat för't. jag är beroende, haha & gabbe också.

sen blir det ett vaarmt skumbad med tända ljus & mys.
sen film & bara slappa!
PUSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: