2010-01-18
 13:03:05

-

aha, kan ju börja med o skriva att lillan blir 7 månader idag.
helt sjukt vad fort allt har gått :) i fredags lärde hon sig att krypa också,
så nu är hon överallt. haha! & i fredags hade hon fått en gladskärva i handen,
hon kröp runt sen helt plötsligt började hon gallskrika.. gabbe såg blod på sina händer
och sen på hennes kläder, och hon hade fått en sår :( plutt! men hon fick plåster &
sen var allt bra igen, haha. vi tog de lungt i fredags kväll, erik kom förbi när emilia
somnat, vi tog någon cider & delade på en vinare. sen vart det film & mys för mig
och hjärtis. i lördags var vi barnlediga, och det var väl planerat att de skulle bli
lite fest.. men kändes ganska onödigt då det är helgen innan vi får pengar igen.
så jag & hjärtat sprang ner och köpte lite godis o dricka, satt hemma och hade de
så mysigt. tog en lång kvällspromenad också!

igår gick vi & åkte pulka/madrass innan vi hämtade emilia. haha, vi var nog barnsligare än
barnen i backen, men fyfan vad roligt det var. vi åkte in i något träd där någon gång men, haha. länge sen jag skrattade så mycket! vi hade snö innanför kläderna & var helt dyngsura
när vi kom hem till mamma.. emilia fick åka pulka på vägen hem sen :)

när emilia somnat tittade vi på i en annan del av köping & johan falk - vapenbröder :)
och masserade varandra o sånt mys!

nu är gabbe nere med papi på affären, emilia börjar bli lite halvgrining när hon inte får någon
uppmärksamhet så jag ska väl sätta mig ner på golvet & göra henne sällskap!

hjärtis






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: