2010-01-31
 09:56:17

-

roligt att vi somnade efter 4 inatt & att jag vaknade halv 7 imorse!
haha.. jag är bakfull, men inte den värsta bakfyllan, utan bara att huvet
inte riktigt hänger med känner jag. farligt att dricka sprit, det bara
slår till helt plötsligt.. haha! jaja, igår lät det ; inte hotellet, vi går fan inte dit!
meeen som vanligt, det slutade med hotellet + att jag hittade kvitton på 4 inbetalningar dit idag.
man försöker vara generös på fyllan, eller ja.. fasten man inte har råd igentligen, haha!
vi var hos natalie igår, eller hos hennes mamma. det var trevligt!
yej, verry nice! men vi fick kanske lite för mycke av det goda ;)
` åh, gabbe ligger inne i sovrummet & sover som en liten
bebis. sötast i världen är vad han är! var nyss in & pussade på mitt fina hjärta..
emmis är hos mami, vi ska väl hämta henne när gabbe vaknat till liv. ;)
sötaste lillblöjan, I miss that little fuckie! ;)

nej, om man skulle ta sin huvudvärk & göra något annat. kanske försöka sova
som alla andra i min ålder gör en söndagsmorgon, speciellt om man är barnledig!
nej, lär springa ner & köpa snus. :) ` men kanske ska göra iordning mig först, jupp.
så får de bli! vill inte skrämma slag på salas befolkning.
jag är så bakful, hahah.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: