2010-01-15
 16:18:13

-


Gabbe är på träning nu & emilia sitter här brevid och leker, sötaste lilla hon.
Tagit en promenad idag, sprang förbi allan&marianne en snabbis.
inte gjort nå annars idag heller, hah. imorse vaknade emilia runt 5, somnade om efter
ett blöjbyte. och vaknade igen vid 09.45 :) & hon var så glad! mysig morgon, mhm.
hon var lite halvdryg igår när hon skulle sova, hon var svintrött men ville inte sova.
hon somnade nog inte fören 9.. när hon somnat hämtade jag täcket & la mig i soffan.
somnade efter ett tag, gabbe&putte satt o tittade på du, jag & dupree!
jag var så jävla trött, sov ingenting natten innan..

beställde lite kläder igår iallafall, eller en del..

en bikini, underkläder, t-shirt, strumpor, 3hudkrämer,
tröja, 3linnen & hårnålar. tror inte att det var nå mer!? :) melike.

oh, om jag skulle börja med maten så den är klar tills gabbe kommer
hem. jag är sugen på tacos, men vi har inte kryddan hemma.
& inte ostsås heller, it sucks.
-
får se vad som händer senare, tror rebecca skulle komma förbi.
& putte, i vanlig ordning. vet inte än, det visar sig.
annars blir det vaaarmt skumbad! fyfan, våran lägenhet är iskall..
och kanske en tripp hem till mamma!
-
`för att jag älskar att älskas utav dig!´

-

du är min stora kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: