2010-01-14
 05:47:57

-

05.41
.. och jag kan inte sova! buu..
tur att mamma ville ha emilia inatt igen! :) var nyss inne & tittade på gabbe som ligger
och sover, han ser ut som ett litet barn. han är så söt!
jag är så lycklig att jag har honom, jag är en lyckans ost ;)

idag har jag & hjärtat åkt grillor. gabbe är så sjukt duktig på´t,
men jag sög verkligen! men jag ramlade bara EN gång..  men det kan nog bero på att jag åkte inte mer än 10 minuter ;)  " hur gick det älskling, vad söt du är " 
fyfan och där låg jag på isen och sprattlade!
hahaa..

när vi kom hem iallafall så kom putte förbi, för omväxlingskull.
haha, nä i vanlig ordning!
-
emilia vaknade vid 5 imorse igen. men vi la bara in henne i våran säng mellan oss då somnade hon om igen & sov till halv 9, & vaknade på strålande humör gjorde hon! det uppskattas & gör min start på dagen så mycke bättre..


nu vill jag baraa bli trött! :(
why can't I sleep?! it sucks really hard!

ahaa, o nu ska folk snart upp & jobba och här sitter jag som någon jävla uggla.

oh, om man skulle glida in & spana efter lite kläder :) & nytt hår, de skulle jag behöva!
svårt de där eftersom ja vet inte ens vilken färg jag ska ha. har tröttnat på mörkt,
men bara blont känns så dött. :/ mm, kanske ljusbrunt med några tuffa slingor & sånt tjaffs? yej, de visar sig..

... eller kanske en ny bikini & något fint till min älskling. han blir så glad när jag köper saker
till honom. :)

så får det bli, sen ska jag försöka somnaa..
och försöka att inte sova bort hela dagen imorgon (!!)
nattinatti.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: