2010-01-08
 09:04:05

Trött!

emilias humör har gått i vågor dom senaste 5 dagarna :/
ena sekunden är hon sig själv. glad, skrattar, pratar & är så himla mysig..
sen bara vänder det helt plötsligt. då vill hon ingenting, gallskriker & är så dryg!
det är nog en tand på G!

jag är så seg i huvet att jag vet inte vad.. vill bara sova ut en morgon & ta igen mig!
vaknade inatt när putte skulle gå hem, han hade glömt astmamedicinen hemma,
då var klockan runt 04.00, sen vaknade emilia vid 05.30 & jaa...
nä, sitta här & gnälla. haha! slänga in en tvätt, städa undan lite & så hör jag att

emilia vaknat till liv igen, hon vill säkert ha lite gröt!

lär springa ner på stan & hämta ut emilias kläder också :)
i denna kyla, fyfan!

nej, dags för fix.
PUSS!

jag & mitt hjärta!

`mitt fina lilla hjärta & jag hade det mysigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: