2010-01-11
 09:17:43

måndag.

jag är så dålig på att komma ihåg att uppdatera, haha.

i helgen har vi faktiskt tagit det lungt! :)
Nathalie var här i fredags ett tag, snackade skit & lekte lite med emilia.
i lördags morse ringde min snälla mamma & frågade om dom fick låna emilia under natten,
inte mig emot.

vi lämnade henne & åkte hem, thiman följde med.
vi lagade mat, kladdkaka, tog det lungt & bara tittade på tv. thiman åkte nog inte hem fören halv 2?

söndagsmorgonen var så mysig att vakna upp,
jag älskar att sooovaa & få vakna upp tillsammans med mitt hjärta!
-
jaja, nu är emilia bättre iallafall, hon har haft ont i magen under flera dagar & varit pain i my ass
.
vi har gett henne lite katrinplommon någon gång då & då, men mamma gav na en halv burk medans hon
var där och det resulterade med en mycke gladare emilia & en massa blöjbyten.
-
gabbe sover fortfarande, & emilia vaknade nyss igen!
jag ska väl börja göra iordning mig, ringa några samtal,
sen springa ner på stan & fixa lite.


eller om jag skulle gå in & titta efter lite kläder, hittade på en bra sida med
snygga kläder & midre storlekar. modehus.nu, har aldrig beställt därifrån förut men vart så glad när jag
såg storleken xs.  hittar nämnligen alltid en massa snygga kläder, men alltid för stort!
vart kan man beställa eller köpa kläder om man har mindre storlekar?! it sucks.

på ginatricot har dom jeans i storleken 23 ibland, dom sitter väl sådär..
kan behövas sys in litegrann i benen, men har inte hittat nå mindre än så?


nu vill emilia ha min uppmärksamhet hör jag!
over and out.
PUSSS!


Anonym

bara så attt du vet så pratar emeli från sala massa skit om dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: