2010-07-03
 09:34:15

-

var ner på sundströms & valde nya brills igår,
vart varken harry potter eller flaskbottnar varianten, haha.
vart faktiskt ett par med rosa bågar!? ah, de låter fulare än vad de egentligen var. kommer bli awesome att slippa huvudvärken, får dom om en vecka! yey..

sen var vi hem till roland, tittade på fotboll. han bjöd på pizza & ja, någon öl & grogg. vi la emilia där i hennes säng så fick hon sova kvar! snälla dom :)
nu ska jag ner på gräsmattan & lägga mig i solen innan de är dags att hämta hem henne. (hon skulle få följa med farmor nu & hälsa på faster ett tag)

gabbe är & spelar fotbollskupp, & jag håller tummarna i vanlig ordning.

seeeen ska jag & honey packa med oss filt, ta våra rullgrillor och åka och
bada hela kvällen. mys! mamma & pappa ska ha liten inatt så gabbe får sova ut ordentligt imorgon..


sötskruttan i sin cykel på promenix..

 
  
vi gick ner på stan & köpte glass, sen gick vi ner i parken!
oh, vad jag älskar sommar!

 
gabriel valde kläder till lillan & såklart så fick hon sin brasilien-dress då dom spelade igår ;)

 


Jennie

det ser gott ut med bilderna, men nu då? shiiiit vad varmt :O



PUBLICERAT: 2010-07-03, 13:27:09 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: