2010-07-29
 19:57:51

- kukväder!

prinsessan har somnat för natten & vi sitter och tittar
på fridrott, snart dags för lite träning! ska bli häärligt.
svett, mjölksyra, andnöd, ah precis som jag vill ha det! ;)

idag var jag på min första samtals-tid på vuxenpsyk, har tidigare bara
gjort utredningar om mitt humör osv. men iallafall- vem var inte min psykolog om inte ingrid berg? kanske inte säger er något. men hon var med i programmet håkans bar som gick på 5an! jag & gabbe tittade på de någon gång & jag kommer ihåg att vi hatade henne, hon var så jäkla dryg & ja, henne ska jag träffa cirka 1 gång i veckan! ja´a, haha.. men det blir nog bra!
-

igår fick vi hem nya kläder som jag klickat hem!
massa till honey, han vart glaad & till mig, jag är glad!


nej, träning nu!
eller ska jag hoppa det, ta ett glas vin & lägga mig i ett
bubbelbad & lyxa till det? hm, jag gillar lyx.. men jag gillar
att träna också, haha! så det för bli att träna först, sen har jag
gjort mig förtjänt av lyxet ;) - fast jag byter nog ut
ett glas vin mot en kall öl istället, m-mm! loveit..

PUSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: