2010-07-07
 21:20:27

:)

emilia, bad, sol & träning har vi ägnat oss åt dom sista dagarna.
igår kände jag mig som en riktig idiot, seriöst idiot! vi hade 200 grader i lägenheten, folk låg säkert ute & solade fortfarande. och jag satt & trampade på spinning cykeln.. i fliströjor! braaa där! samma visa idag..  legat i brottet idag, jag & hjärtat när han slutade. mamma ville låna em´s någon timme så vi passade på att gå dit & bada. så jävla skönt =) men.. vi såg 2 ormar i vattnet :( lagom sugen man vart på att hoppa i igen då, not..

jag har iallafall bestämt mig för att inte dricka alkohol på verry long time!
you will see! jag ska bli nyttig, & jag är ganska duktig på att få i mig alldeles för mycke, haha. + att jag har inte bara en bakisdag, jag är fan seg i 4-5. kan knappt återhämta mig, It sucks.
.. och de är verkligen inte värt det!

gabbe tittar fotboll & tränar som en galning, jag svettas bara jag ser på!
men snart är de min tur.. liten ligger & sover som den lilla prinsessa hon är.

nej, hade inget på hjärtat.
PUSS!




Jennie

aw gud vad sööt.



PUBLICERAT: 2010-07-07, 21:25:34 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: