2010-07-11
 22:21:32

hot hot hot!

I´m only gonna say it one more time - hot!
är det varmt eller? jag smälter. men det är väl underbaart!
gabriel är ledig hela nästa vecka så jag hoppas vädret håller
i sig.. I would love that! vm-finalen idag, jag undrar hur många
som satt fastklistrade framför tv-rutan? alla typ, förutom jag faktiskt..
bakfulla säkerligen efter powermeet & allt sånt- inte jag! :)

idag har vi varit & grillat hos mamma & pappa, och varit och
badat. lillan älskar´t, hela hon lyser upp så fort hon kommer i vattnet och hon skrattar som bara den, hon är en lycklig ung dam! :)

på tal om det. det finns inge värre än alla jävla "överklass" morsor som tror dom är bättre än vad en själv är på exakt allt när de gäller barn & allt runt omkring. bara för att jag inte sitter på facebook & skriver "åh vad jag älskar min dotter" & 200 hjärtan efteråt så betyder det inte att jag tycker mindre om mitt barn än vad ni gör. dom i min närhet & speciellt hon själv
vet hur mycke jag bryr mig om henne & hur mycke vi alla i hennes närhet tycker om henne. så skippa skitsnacket!

och ja, vi är unga föräldrar- jo tack! bara för att vi kommer på en dag att gå ner i parken med våran dotter så snälla skit i att kommentera det & speciellt min vikt. det rör inte en jävel! det finns ingen som känner emilia mer än vad jag & gabbe gör, så kom inte & berätta för mig att hon vill ha sin napp när hon åker i sin vagn.. när hon fan inte använt sin napp dom senaste 9-10 månaderna! åh, salas äckliga jävla morsor som tror dom kan allt bara för att dom har barn själva, men dåså gör som jag - lägg all er energi på erat eget barn & skit i resten.

a, I don´t give a fuck anyway!

-

aaa.. hur som helst!
gabbe kommer väl hem om ett tag, han var kvar hos mina päron & tittade
på matchen med pappa! :) jag & em´s gick hem vid 8, hon somnade som en
stock direkt när vi kom hem! & jag sitter och glor på datorn, har fixat lite fint i lägenheten. tänkte tända lite ljus & fixa tills gabbe kommer hem, men jag skiter it då det är 100grader varmt här hemma & vad skulle det då inte bli med massa ljus överallt ;) men det fick bli spotlights, det är mysigt de med! mh-jupp!



Imorgon ska vi bara ta de lungt, sol & bad förhoppningsvis.
a juste, jag ska träffa en dietist imorgon också.. & jag hoppas verkligen
att det kommer något vettigt ur henne!

för grejen är den att sist jag var hos läkarn, a här om dagen & skulle titta magen då säger läkarn att mina besvär beror på att jag är underviktig, hon frågade inte en fråga om hur eller vart det gör ont, utan hon frågade vad jag äter, hur ofta, hur mycke, & en massa privatsaker, great! & sen bokar hon en tid hos en dietist, tar ämnesomsättnings-prov & sen var det klart! hon var alltså hela säker på sin sak - att jag inte äter, svälter mig själv alltså, dumhuvet! aa, om hon bara visste! :)

haha, min blogg går ut på att jag klagar.. jaja, read it & leave it!
PUSS!



just nu- ligger i soffan & softar med datorn! ser ut som en politiker i mina
nya brills- men jag slipper huvudvärken så jag är happy! :)


Emelie

men klart du älskar din dotter!!! Jag skriver hela tiden om Silas på bdb eller på facebook haha. men bara för att du inte gör som alla andra betyder det inte att du inte älskar din dotter. Du gör som du själv vill. du behöver ju inte göra som alla andra... men hon kan ju inte få napp om hon inte använder napp annars:S:S ha det bra



PUBLICERAT: 2010-07-12, 19:19:44 | URL: http://emelieochsilas.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: