2010-07-15
 14:55:00

puss!

Inatt sov vi i siv & rolands lägenhet, då dom har varit i sundsvall!
jag hade svårt att somna, jag har alltid svårt att somna borta-
när inte kittey ligger brevid & kurrar! mm, min älskade hårboll!




gabbe & em´s är & lämnar tillbaka nycklar o sånt & det är ovanligt tyst här hemma. jag sitter med fläkten på full speed men det hjälper då inte mycke..
så jävla varmt här hemma, - men jag tänker inte klaga! de är nice med sommar & sol. får bli en kalldusch, m-mm!

igår åkte vi med lisen till stävre-badet. emilia fick ett sånt utbrott när hon
inte fick leka med dom andra barnens leksaker, heelt sjukt. den där
lilla damen har temprament kan jag lova! a, vi har mycke att se fram emot ;) haha! men det var bra efter en stund iallafall. hon hade även sovit dåligt under dagen, värmen & en tand på G. så det kan väl bero på det också!

a, juste. smart som jag är så råkade jag skicka hyrespengarna i slutet av månaden till she istället för salabostäder & vi ringer she- dom säger att de händer ofta, dom ska genast skicka vidare dom till salabo.. great, problemet var löst. här om dagen får vi ett inkassokrav + 160kr tillägg eller vad man ska
säga, för att hyran inte är betald. va?! vi ringer she, dom säger att dom skickat dom. vi ringer salabostäder & dom säger att dom inte fått dom. som om man tänker betala dubbla för att dom klantat till de på vägen! hur som helst så ringde vi överallt & tillslut efter många om & men, så kommer det fram att dom finns där- & att vi behöver inte betala dom 160kr. a, men vad snällt hörrni! j*vla klantarslen, alltid är det någonting!

nej, kalldusch sen kommer mina hjärtan snart hem!
PUSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: