2010-07-22
 22:19:37

bild´inlägg!

jag är så dålig på att uppdatera för er, mina läsare! jag är ledsen för det, jag ska bli bättre & även på bilder :) - jag har tömt kameran idag, så det blir mer ett bild-inlägg! great va? massor av bilder på våran lilla prinsessa ofcourse..

 
-

mys i parken!

 

  

 

-
emilia & moa (1 dag äldre än em´s)

 

 

 
-
på sin potta, haha! :)
 

 

 



a, några bilder på våran lilla solstråle!
skulle ta mig halva natten att lägga in resten av bilderna,
då vi har tusentals festbilder & sånt, & mer än så på em´s!
jajaa, nuu massage, film & mys - jag har det bra, lalalaaa!

lite grädde på toppen så skulle jag äta upp honom, snyggbit!


Jennie

Aww så söööta ni är , hon är söt med pappan med ^^ ja lägg in fest bilder med ... börja blogga igen:O



PUBLICERAT: 2010-07-22, 22:59:25 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: