2010-06-07
 11:38:20

-

det vart utgång i lördag´s, inte helt otippat från min sida.. haha!
var en helt okej kväll, men alldeles för några timmars sömn!
-

vi var barnlediga natten till idag också, det behövdes. så
skönt att få sova ut. gabbe har precis somnat om igen, söt om inte annat :)

igår var vi & hämtade lillan hos siv & roland (dom hade na över natten ist. då mamma & pappa var ut på rockland), hur som helst.. dom bjöd på pizza, mums! vi gick och lämnade liten hos mamma & pappa, em´s fick bada i sin
pool och var så lycklig så hon knappt märkte av vi gick där i från, hahah.

jag saknar min lill-blöja & längtar efter henne,
ska pussa massor på min lilla prinsessa!
-

vi bakade bullar igår & vi lyckades, haha. jag brukar suga på sånt där!
men dom vart goda, lite torra men degen jäste iallafall. HA!

nee, en dusch på det här sen hämta liten!
PUSSS!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: