2010-06-10
 13:08:02

>-<

magmedicinen gjorde sitt jobb kan jag ju säga, haha.
och jag känner mig som en ny människa, bra grejer de där!
vaknade av telefonen 09.15, det var mamma. & tur var väl de eftersom
vi skulle vara på bvc 09.45, så vi fick kasta oss upp ur sängen, väcka lillan &
ge henne mat & nya kläder, och vi kom i tid. emiia fick sin 1-årsspruta.
lillan :'( nästan så jag var nära att börja gråta. hon satt där & var så glad,
tills det började göra ont. då vart hon rädd & förstog väl inte vad som hände,
eller varför vi gjorde så mot henne! oh, liten.. mammas favvis! :) hon grät i 5 sekunder, högst. sen var hon fit for fight igen, & har varit på strålande humör sen dess. vi gick ner på stan & köpte en ny sommar " outfit" till henne också, hon kommer bli så söt i den.

hon somnade för en liten stund sen, när hon vaknar ska vi väl ut på promenad
och hon vill nog bada i sin pool!

gabbe & dom förlorade igår.. igen! de e synd, verkligen..
han kom hem runt 21.30, vi gick ner till affären & köpte lite godis,
sen låg vi i soffan och glodde på one tree hill. vi är inne på dom sista
avsnitten nu, sen har vi sett alla 7 säsonger.

imorgon börjar fotbolls vm, så jag ser nog inte av gabbe så mycke den
kommande månaden, hahah. vi tippade faktiskt 4 eller 5 matcher som går imorgon, så hoppas vi vinner :D håll tummarna!

uppdaterar med bilder osv senare!
ska börja med lunchen!

PUSS!


Jennie

Jaa bilder.:D



PUBLICERAT: 2010-06-10, 14:21:33 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: