2010-06-05
 18:02:10

-

Emilia går runt för fullt nu för tiden.. Sötunge! :)
Mamma & pappa lånade henne idag, hon ska sova där. & vi är barnlediga,
det var länge sen, ska faktiskt bli skönt att sova ut. men jag saknar redan
min lill-blöja! vi ska iallafall dricka någon öl ikväll & vad som händer
sen vet jag inte än, det visar sig. Gabbe har varit på fotboll´s match, dom vann! yey, I´m happy for them! han kommer hem när som helst..
har saknat min grabb! :)
  
web-cam bilder, kass kvalité!
håller på & fixar iordning mig, men så svårt då jag inte vet om vi ska
iväg på någon fest eller om vi bara ska sitta hemma & ta någon öl :)
jag plingar runt & hör, hahah.

äh, har inge mer på hjärtat!
:)


Jennie

jasså öl :P , såfin!



PUBLICERAT: 2010-06-05, 23:39:32 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: