2010-06-09
 14:14:32

>.<

soovmorgon! wej, emilia vaknade inte fören klockan 10.00 imorse,
eller ja då var vi in & väckte tröttmössan! lillsötan, man blir bara mer &
mer förälskad i na för varje dag som går. på tal om "går" hon går- jäämt!
mer än vad hon kryper, igår när vi var & spelade tennis var hon med så
klart. jag packade med filt & leksaker till na, som om hon ville sitta kvar på den o leka, hon traskade runt & hade hur roligt som helst.

idag har vi varit ner på apoteket. köpte tabletter mot min mage, eller
mot min förstoppning. hahah, jaja. om ni bara visste vilket helvete
det är att leva med. så nu hoppas jag innerligt att dom ska funka!
ska ta den första ikväll, sen ska dom tydligen börja funka redan efter
6-12 timmar, så då hoppas jag slippa ha ont nå mer!


var förbi hos roland & hälsade på en snabbis, & nu är vi hemma.
em´s sover middag, & jag ska börja laga middag när som helst! ;)
gabbe ska iväg senare & spela match.. hoppas dom vinner!

jag ska umgås med mona, när hon nu hör av sig? & jag tänkte gå
iväg och sola, men vid närmare eftertanke så kan det bli lite svårt med
emilia. kanske inte så roligt för henne att sitta utanför & vänta.
men det löser sig på något sätt!

nu vaknade lillskrutt. :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: