2010-06-13
 18:36:11

´!

sitter & funderar över min nästa tatuering, har typ 3-4 stycken
jag vill göra, men vet inte exakt. först & främst lär jag göra en "cover-up" i nacken/ryggen, mitt heartogram som är så fult gjord, och jag vill ha något annat där istället. kanske en ros typ, det går ju att göra över? & en text under. äh, det visar sig om inte annat!

liten somnade för 10 minuter sen. hon har busat på massor idag, & träffat gudfar krille som är hemma i sala under sommarn har hon också gjort! 
hon fick lite välling & slocknade på en gång efter det. mitt lilla hjärta!
gabbe är & spelar fotbollsmatch.

så vad händer nu? vill gå & sola, men får vänta tills gabbe kommit hem! :)
beställde nytt hår nyss & lite olika hårvårder. greeeat!
ska kika lite kläder nu! :D



puss på min lilla böna!

nä, en kopp te på de här. ja, tack!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: