2010-06-27
 00:59:17

midsommar and shit!

Lördag kväll, eller natt. jag har blivit lite av en nattuggla,
till skillnad mot för någon månad sen när jag verkligen inte kunde hålla
mig vaken längre än till 9-10 på kvällarna. haha! jag ligger i sängen
o huney ligger här brevid, somnade bara för några minuter sen.. älskade han!
em´s somnade runt 6 i vanlig ordning, &  vaknar runt 9 imorgon bitti!
har vi de gött eller? en fiiin liten flicka som sover hela nätterna & alltid är glad, vi har gjort ett väldans bra jobb måste jag säga.. vi kan våra grejer! ;)

dessvärre har em´s haft några dåliga dagar här nu, inte varit grinig eller så men därimot har hennes mage varit fucked up.. buu! vilket har resulterat med en massa blöjbyten & massa tvätt.

varit på promenix idag, gick runt stan. In på coop & köpte en ny feber-termometer till em´s då inte apoteket haft öppet idag, hon fick även en skiva :) disney favoriter! & vi fick 4 nya filmer och en varsin glass, greeeeeeeat!

sen har vi varit förbi & hälsat på hos siv & roland. maria o sofia var där, och lillan fick sina födelsedags-presenter i efterskott utav dom. en solstol med paraply som hon ska ha med sig när hon är & tittar på pappa´s
fotbolls matcher & ett prinsess-tält & det gillade hon massor. :)
när hon somnade så vart de film för hela slanten. jordgubbar, kladdkaka & grädde till de också.. som pricken över i´et!


Midsommar igår!
mamma o pappa ville att vi skulle komma förbi, och siv o roland ville att vi skulle komma förbi så jag kom med den smarta idén att dela på oss & hälsa på våra föräldrar, sen skulle vi bara vara hemma & äta god mat osv.. & så blev det! mamma o dom hade dukat upp ett långbord med massa mat, midsommarstång, kransar & ja.. hela baletten! mysigt, och liten hade roligt.

sen gick vi hem, em´s somnade nästan på en gång. vi fixade iordning mat, delade på någon öl & hade massa mysigt! I like it, och ångrar inte för en sekund att vi inte var ut & festade. 

förra året på midsommar 19/6-09, var emilia bara 1 dag gammal, & vi låg kvar på bb.  vilken sjuk tanke, har fortfarande inte riktigt förstått att de som låg o härjade runt i min mage i 9 månader som vi längtade efter så mycke, hon är här.. det var våran lilla emilia! dom som har barn förstår nog vad jag menar, annars kanske de är lite svårare! one day you´re all get it.

00.42, & jag ligger med datorn i knät och spelar yatzy.. hahah! kärring-varning om inte annat, näääää. jag har bara förstått att de finns bättre saker här i livet än att supa sig redlös onsdag, fredag & lördag! vuxenpoäng +1, highfiveeee!

nej, fläta hår, borsta gaddarna, titta till lilla prinsessan & sen mysa ner mig hos min fina. m-mm-mmmh!

   


cam-kul, or not. så här trött är jag, hah.
vilket elände, borttaget smink & kvälls frillan som gör
att man ser flint ut, yey!

såg nu att de tagit över 1 timme att skriva detta inlägg,
& ändå så kom de inge vettigt från mig.. buu! stänga ner yatzy´n nu!

äh, säger god natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: