2010-06-08
 11:37:39

min morgon...

09.00 vaknade em´s idag, alldeles lagom!
ätit frukost & lekt lite, nu sover hon middag. jag har ringt lite samtal idag, såsom sjukhuset pga min mage som är fucked up! & när tror ni jag fick en tid? tisdagen den 6/7, va? om en månad.
suuug-sala!

även ringt psyk, då jag känner att jag behöver prata med någon utomstående.
& försäkringskassan, för jag vill veta hur många dagar jag har kvar på mamma-
ledigheten! har ringt heela morgonen, & väntar ett par minuter sen säger dom -  för mycke folk som ringer, var vänlig försök senare! jajaa..

ska hoppa in i duschen, fixa iordning mig för dagen. när em´s vaknar ska hon få lite mat i magen, sen ska vi gå & spela tennis. sen ska jag försöka hinna ner på banken & fixa emilia´s sparkonto som jag har tänkt göra i ja, 11 månader. haha!

duschen så man ser ut som en människa igen! :)
pussssss på er.

uppdaterar senare !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: