2010-06-29
 19:21:21

puss!



i söndags tog vi en långpromenad, lägg märke till lång!
det var inte dåligt varmt, vi stannade till vid brottet. & tro det
eller ej, men jag tog mitt första dopp. badkruka som jag är, men now it´s done. i brottet dessutom, det är ju iskallt vatten. I like it, & gabbe med då jag inte hade planerat bad o inte packat med några badkläder, så jag näckade.

vi såg en orm på vägen hem också. en svart, den var STOR och död!
var hem till siv & roland sen, glodde på fotboll och tog en kaffe.

igår var jag och em´s på utflykt, vi var ut & gick hela dagen.
hälsade på gabbe på jobbet, hälsade på "riktiga" farmor på minneslunden, en sväng på stan med moster(som fyllde 24, igår) & mormor, em´s fick en ny väska, foppatofflor & hårstpännen! & hon pucklade även på ett annat barn utanför lindex, ja.. pappas flicka! haha, skämt-osido. 
sen tog vi rullgrillorna & em´s i vagnen och åkte hem till mamma, åt tårta & em´s vart kvar där över natten. hon badade & var så glad så :)

idag var jag till läkarn igen, på psyk.. jag ska utnyttja de här för min egen skull, & verkligen försöka ta till mig av den här hjälpen. hur som helst så skulle dom börja med olika utredningar- add, adhd.. a, mitt humör helt enkelt o annat! ..ya´ll get it! dom ville prata om min vikt, & att mitt bmi visar att jag är rejält underviktig.. In my ass, jag är bara snygg! ;)

jaja, därifrån- ner på apoteket & hämta medicin, lämna lite papper på stan, hem en snabbis, till mamma & hämtade emilia, hem & bytte vagnen till hennes cykel & ner i lekparken med natalie & deras emilia..

nu sover vårat hjärta som den lilla prinsessa hon är!
-

gabbe har varit & hjälpt till med en flytt. stackarn, han var så trött idag när han kommit hem efter att ha jobbat idag! han kommer väl hem om ett tag.

ska ta mig en cigg, lägga mig i ett välförtjänat bad. eller en dusch, de är 200grader här hemma.
so long fuckers!

bilder- när jag orkar tömma kameran!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: