2010-06-03
 15:25:24

torsdag!

Var några dagar sen jag skrev igen, vill inte sitta inne & skriva på datorn när det har varit så fint väder ;) i förregår var vi ner & spelade volleyboll & fotboll i parken, härligt. & jag och rebecka vann över gabbe & pys ;) haha, fast vi var långt ifrån bra! Igår var vi & spelade tennis, jag & gabbe. mamma & em´s var med och tittade på. fy vad svårt det var, har aldrig spelat tennis förut. men det var roligt. :) sen gick vi ner & solade i parken, jag & gabbe hade vattenkrig, haha. & det såg ut som om jag hade kissat på mig på vägen hem då min kjol var dyngsur. emmis var lycklig iallafall som fick spendera hela dagen ute :)

Idag har vi varit ner i parken igen, bollen gick sönder & gabbe o erik åkte och köpte ny.. igen! har solat litegrann & em´s har busat runt som bara den. gått runt i gräset. så söt när hon går! :) gick hem & lagade lunch för någon timme sen. lax, potatis & sallad! nu är erik & gabbe o spelar tennis, jag & emilia följde inte med då jag har en maskin tvätt på, & jag är faktiskt lite solbränd. haha! nej, ska titta till emilia som drog iväg mot köket i ensjujävla fart alldeles nyss. man lär ha ögon i nacken ;) !

L.o.v.e



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: