2010-03-04
 10:21:43

-

emilia & gabbe har precis somnat om på soffan! jag sitter & titar på tv & myser med
katten. tänkte göra iordning en kopp te, då min hals inte mår nå vidare känner jag.

emilia vaknade 07.30 imorse, alldeles lagom. fasten det verkligen inte känns som det
då man är påväg att hämta upp henne, men då ser man de där söta lilla ansiktet
& då blir starten på dagen så mycket bättre! fast dessvärre vaknade jag
till ett blöjbyte som jag helst skulle vilja sluppit imorse..

senare kommer linda förbi, eller om jag ska föribi henne? jag vet inte riktigt,
men ska iallafall köpa en mobil av henne eftersom gabbes är trasig & han behöver
ha en tills vi lämnat in hans. fast han vill nog inte ha en rosa samsung med touch? eheh,
så igentligen så var det ju jag som får en ny mobil & han får min, whie! ;*


sen kommer lee förbi också! & jag vill spela monopol, så jag kanske smiter till mona
senare när lillan har somnat? ;) eller om jag tar med na dit! :)


fint väder idag iallafall, eller det är sol & ser inte ut att blåsa något. härligt!
så det blir nog någon promenad också, det gillas.





kom på att jag lär kanske byta gardiner i köket? mm, det är nog dags. vi har
kvar julgardinerna, haha. sånt där är ju bara drygt! dom är inte lite "juliga" heller,
med bara lite rött i dom typ, det är ju med tomtar & sånt tjaffs. oops ;)




nej, en kopp te vare nu ja & sen en dusch! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: