2010-03-06
 14:50:41

-

Jag har överträffat mig själv, heter det så?
jag har iallafall lagat köttfärslimpa till lunch, haha. & det var gott!

jag är duktig! emilia har somnat, & hon vaknar nog om en liten stund igen :)
jag ska springa ner och möta mamma en snabbis, och springa in på affären..

jag har nog halsfluss eller något liknande också? vaknade 10 ggr i natt
& det sög, + att jag har varit dunderförkyld. men de börjar förvinna lite grann nu!
igår var jens, erik, kling & stefan här och tog någon öl.. 
när dom gick så mös vi ett tag & la oss i bra tid. emilia vaknade klockan 9 imorse,
härligt.


ikväll ska vi titta på one three hill säsongerna har jag bestämt! :)
& imorgon har hjärtat match, så jag ska hålla tummarna för honom!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: